dyrektor Maciejak

DYREKTOR
Andrzej Maciejak
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


 

wicedyrektor Szukala Irmina

WICEDYREKTOR
Irmina Szukała
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

wicedyrektor Wielgosik Iwona

WICEDYREKTOR
Iwona Wielgosik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.



KIEROWNIK PRACOWNI SZKOLNYCH

Karol Morawski - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

KIEROWNIK SZKOLENIA PRAKTYCZNEGO

Małgorzata Dezor

NAUCZYCIELE

  • Bajerowicz Monika
  • Banaszak Beata
  • Ciepluch Joanna
  • Ciesielski Wiktor
  • Dakowska-Mruk Katarzyna
  • Dezor Małgorzata
  • Drewniak Lucyna
  • Drozdowska Dobrawa
  • Drózd-Janicka Beata
  • Ejzenchart - Wojkiewicz Mariola
  • Frygier Janusz
  • Galantowicz Iwona
  • Grudziński Rafał
  • Grzywaczewska - Ignyś Alina
  • Gulik Magdalena
  • Kałmuczak Anna
  • Kasprzak Cyprian
  • Kasprzak Maria
  • Kempińska Jolanta
  • Kisiel Aleksandra
  • Kokorniak - Benasiewicz Irena
  • Komolka Patrycja
  • Korneluk Michał
  • Król Małgorzata
  • Kruś Agnieszka
  • Krzyżaniak Tomasz
  • Kwaśnik Joanna
  • Lorenc Polić Weronika
  • Łęcka Ewa
  • Maciejak Andrzej
  • Malinowska Violetta
  • Markowicz Małgorzata
  • Modelska Teresa
  • Morawski Karol
  • Murawska Olimpia
  • Nowaczyk Bożena
  • Nowak Natalia
  • Nowak-Chmielewska Aldona
  • Pera Karolina
  • Przybylski Michał
  • Przysuszyńska Ewa
  • Słowińska Arleta
  • Smoła Katarzyna
  • Sobierajska Sylwia
  • Stobrawa Katarzyna
  • Sydow Alicja
  • Sypniewska Dominika
  • Szczepka Magdalena
  • Szukała Irmina
  • Szymańska Aleksandra
  • Turajski Maciej
  • Wielgosik Iwona
  • Wojtuś Joanna
  • Zapłata Anna

PRACOWNICY ADMINISTRACJI SZKOŁY

  1. Aleksandra Karwowska - główna księgowa - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Justyna Owczarczyk - sekretariat szkoły - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  3. Rycombel Iwona - sekretariat szkoły - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  4. Krzywania Małgorzata - kadry - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  5. Agnieszka Durek - płace - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  6. Słowiński Grzegorz - administrator szkolnej sieci informatycznej - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

PRACOWNICY OBSŁUGI SZKOŁY

  1. Beszterda Alina
  2. Drzewiecka Sylwia
  3. Helka Edithe
  4. Michalak Stefan
  5. Wiśniewska Ewa
  6. Poprawa Renata
  7. Siarka Mariola
  8. Zielińska Julitta
  9. Michał Nocek
Szanowni Państwo!
Zespół Zarządzający Projektem informuje, że 23 listopada 2010 r. (wtorek) o godzinie 18.00 odbędzie się zebranie dla osób, które nie zdawały egzaminów eksternistycznych w sesji październikowej 2010 r. Podczas zebrania omówione zostaną prawne aspekty egzaminów eksternistycznych (terminy, druki egzaminacyjne, forma egzaminów itp.).

Zebranie odbędzie się w Poznaniu, os. Stefana Batorego 101 (budynek Gimnazjum nr 12 w Poznaniu - biuro projektu). Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy. Proszę o potwierdzenie uczestnictwa w zebraniu telefonicznie: 61 824 16 51, 606350671 lub mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jednocześnie przypominam, że każdy z Państwa deklarował przystąpienie do egzaminów eksternistycznych zgodnie z harmonogramem projektu, tak więc osoby, które nie przystąpiły do sesji październikowej 2010 r. muszą przystąpić do egzaminów w najbliższej sesji egzaminacyjnej, tj. w lutym 2011 r.